ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

اجزا دکل مهاری چیست ؟ 

هر سازه با اجزای شکل میابد . بدیهی است سازه ای مانند دکل نیز اجزا و متعلقاتی دارد . که ما در این نوشته بنا داریم شما را با اجزا دکل مهاری تولیدی توسط towerco آشنا کنیم . هرچند که این مطالب به صورت جامعه تر و کامل تری در قسمت متعلقات دکل مهاری توضیح داده شده است .

متعلقات و اجزا دکل مهاری شامل چه چیزهایی می باشد ؟ 

متعلقات دکل مهاری

متعلقات دکل مهاری

به طور تیتر وار و خلاصه اگر فقط بخواهیم این اجزا را نام ببریم . شامل مواردی همچون :

میله مهار دکل 

صفحه پشت دیوار کل 

سکشن دکل 

صفحه تعادل دکل 

انکربولت

پیچ و مهره دکل 

مهار کش دکل 

گوشواره دکل 

کرپی دکل 

سیم مهار دکل 

کمربند دکل 

تاج دکل 

بیس دکل 

و چراغ دکل 

اشاره نمود .

تمایز کاربرد متعلقات دکل 

تمام این موادر ذکر شده در تیپ های مختلف دکل مهاری متفاوت می باشد . به عنوان مثال در دکل مهاری سه وجهی بیس دکل مثلثی و در دکل مهاری چهار وجهی بیس دکل مربعی شکل می باشد . البته در برخی موارد نیز استانداردهای یکسان وجود دارد . به عنوان نمونه تمامی سکشن های دکل های مهاری سه متری می باشند . در تمامی تیپ های G35 , G45 , G55 , G65

همچنین میزان مصرف اجزا دکل در ارتفاعات متفاوت ، مختلف می باشد . مثلا برای نصب دکل با ارتفاع 60 متر مسلما میزان مصرف سیم مهار و سایر متعلقات مانند پیچ و مهره و کرپی در مقایسه با نصب یک دکل سی متری متفاوت می باشد .

اما باز هم بدیهی است که تاج دکل در هرنوع دکلی اعم از سه وجهی یا چهار وجهی ، با هر ارتفاعی یک عدد بیشتر کاربرد ندارد . همین طور چراغ دکل .

خالی از لطف نیست بدانید که این اجزا به صورت گالوانیزه توسط شرکت towerco ارائه میشود تا طول عمر بالاتری پیدا کند .

فروش متعلقات دکل 

شرکت towerco  در کنار تولید انواع دکل مخابراتی که سالهاست در آن تجربه دارد . در کنار آن اقدام به تولید و فروش انواع متعلقات مربوط به انواع دکل های مخابراتی را نیز انجام می دهد . شما میتوانید برای آگاهی از قیمت اجزا دکل مهاری و همچنین استاندارد مصرف اجزا دکل برای انواع دکل های مخابراتی با کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در این زمینه برخوردار شوید .

towerco

https://towerco.ir/%d8%a7%d8%ac%d8%b2%d8%a7-%d8%af%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%db%8c/

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • tower co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی