ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا میدانید دکل مهاری چیست ؟

برای اینکه بدانید دکل مهاری چیست ؟ تا انتهای این متن با ما باشید . یکی از معروف ترین دکل های مخابراتی . و شاید به جرات می توان گفت پرکاربردترین نوع دکل های مخابراتی . لااقل در ایران و خاورمیانه  مهاری می باشد . تولید کنندگان دکل بسیاری در ایران تولید این نوع دکل را مدعی میشوند . اما تاورکوبه عنوان یکی از صادرکنندگان این نوع دکل . امیدوار است شما مشتریان و علاقه مندان به صنعت دکل . با مطالعه این مطلب آگاهی خود از تولید  مهاری و کاربرد ها و مزایایی آن را بالا ببرید . و متوجه تفاوت های موجود در بازار دکل شوید .و همین راجع به قیمت دکل .

به  دکل هایی گفته می شود که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار گردد

در ادامه شما را با کاربرد های این دکل و انواع آن آشنا می سازیم :

 

تولید دکل مهاری

تولید دکل مهاری

دکل های مهاری چه کاربردی در شبکه اینترنت دارد؟

 

دکل مهاری چیست و چه کاربردی در شبکه انجام می دهند؟

این نوع دکل ها هم برای شبکه برق استفاده میگردد و هم برای شبکه اینترنت مصرف دارد . ما باید برای انتقال داده ها به مناطق با فاصله دوراز  یک منبع گیرنده قوی بهره ببریم  که امواج را ازرستنده ما  بگیرد و به دستگاه های که در آن سمت خط انتقال داده  هستند ارسال کند. این نوع دکل ها  اکثرا  برای گرفتن امواج رادیویی و اینترنت پرسرعت (G35 و G45) استفاده میشود.در این موضوع به معرفی دکل ها او انواع آن می پردازیم.
https://towerco.ir/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 مهاری به دکل های میگویند. که با سیم مهار (بوکسل) به زمین یا تکیه گاه دیگری متصل و مهار می گردد. و بیشتر در نقاطی که فضا و وسعت بالایی دارند استفاده میشود. این دکل ها به علت سبک بودن و وزن پایین، مزیت و کاربردهای زیادی دارند. که در این مقاله با برخی از این مزایا و ویژگی های آن آشنا می گردید.

تاریخچه و قیمت دکل  :

برای اولین بار این نوع دکل در کشور کانادا و توسط شرکت ساخت دکل  ROHN  کانادا ساخته شد و هدف از تولید برج مهاری، استفاده از آن به عنوان دکلی موقتی که امکان نصب سریع و مزیت جابه جایی و برپایی مجدد را دارا باشد . و با توجه به وسعت و پهناوری کشور کانادا هیچ محدودیتی از لحاظ فضا برای  نصب مهاری وجود نداشت و همینطور قیمت پایین این دکل ها در مقایسه با قیمت دکل های خودایستا منتهی به گسترش مصرف این محصول شد.

  • tower co
  • ۰
  • ۰

تمام سعی ما کسب رضایت و ایجاد بستری از خدمات ارزنده به مشتریان فارسی زبان ایرانی خواهد بود و بر این باور سخت می کوشیم تا رضایت شما را جلب کنیم

کیان فلز عرضه کننده محصولات اداری و تحصیلی

با سابقه بلند مدت

https://kiyanfelez.com/about-shop/

سال ها تجربه در تولید و تامین تجهیزات مدارس ، دانشگاه ها و مهد کودک ها ، کیان فلز را به یکی از قویترین تولید کنندگان و تامنی کنندگان مبلمان اداری محیط آموزشی تبدیل کرده است . تنها بخشی از میزان فعالیت و تولیدات کیان فلز در این مطلب قابل اشاره است :

تولید نیمکت مدارس
 
تجهیزات اداری
 
میز اداری
 
تولید میز نیمکت مهد کودک
  • tower co
  • ۰
  • ۰

هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی مدارس یکی از امور ضروری برای پیشرفت محصلین می باشد. علم و تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و ما باید مهم ترین قسمت یک کشور یعنی سیستم آموزشی را با این پیشرفت وفق دهیم. از لحاظ نیاز به تجهیزات هوشمند سازی مدارس ما اقدام به تامین این تجهیزات و ادوات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت کرده ایم .

اشتراک آموزش، ضبط کردن آموزش ها در کلاس، کپی برداری راحت تر از مطالب نوشته شده روی تخته کلاس، تا تخته های هوشمندی که همه مطالب روی آن ها نوشته می شود قابلیت پرینت و کپی برداری داشته باشد.

و حتی هوشمند سازی مدارس برای جلوگیری از مصرف انرژی و میزان روشنایی مناسب برای آسیب نرسیدن به چشم های دانش آموزان از مهم ترین اصول می باشد.

 

کلاس هوشمند

هوشمند سازی مدارس و تاکید آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باعث شد تا بسیاری از مدارس در جهت هوشمند سازی حرکت کنند.

یک کلاس هوشمند کلاسی است که بیشتر آموزش های آن به روش نوین و با تکتولوژی های روز انجام گیرد.

تخته های وایت برد هوشمند، تبلت های آموزشی، کیت هوشمند برای کپی برداری از نوشته ها، دیتا پروژکتور، پرده های هوشمند مربوط به دیتا پروژکتور و … تمامی این ها تجهیزات هوشمند سازی مدارس هستند که یک کلاس تمام هوشمند را می سازند.

 

امکانات مدارس هوشمند

مطمئنا هوشمند سازی یک مدرسه فقط در سطح یک کلاس تعریف نمی شود.

در یک مدرسه برای جشن ها، مراسم های سوگواری، مراسم مهم مدیریتی بین معلمان، انجمن های اولیا و مربیان و تمامی اینها را هم می توان توسط تجهیزات هوشمند سازی هوشمند کرد.

مثلا برای مراسم جشن ها باید دنبال آهنگ هایی خوب و درخور برای آن جشن بگردیم، چراغ های سیاه که برای محرم بود را باز و چراغ های رنگارنگ را جایگزین کنیم و هزاران کار وقت گیر دیگر، ولی در یک مدرسه هوشمند تمامی این ها با سناریوهایی از پیش تعریف شده و فقط توسط یک دکمه در دستان مدیر مدرسه انجام می گیرد.

سیستم هوشمند مدارس و جلوگیری از اتلاف انرژی

مطمئنا همیشه در مدارس مشاهده کردیم که بسیاری از مواقع محصلین بعد از خروج از کلاس، چراغ ها را خاموش نمی کنند، یا شوفاژ ها روشن و پنجره ها باز هستند، یا تمامی شیرهای دستشویی نشتی دارد.

تمامی این ها فقط باعث هدر رفت انرژی آینده می شود و از لحاظ اقتصادی نیز ضربه بسیار بزرگی وارد می کنند.

می توان کاری کرد که بعد از خروج تمام دانش آموختگان از کلاس چراغ ها خاموش، وسایل گرمایی طوری کار کنند تا اتاق را در دمایی مطلوب نگه دارند، هر گاه شیر آبی خراب یا باز بود سریعا هشدار دهد و به هر شکلی مانع از هدر رفتن انرژی شد و این کارها فقط در هوشمند سازی مدارس قابل انجام است.

نمایندگی هوشمند سازی مدارس

مرکز هوشمند سازی آرات به عنوان نمایندگی فروش محصولات هوشمند سازی مدارس در ایران مشغول به فعالیت است.

لطفا برای مشاوره و آگاهی از تجهیزات هوشمند سازی مدارس،‌ با مرکز هوشمند سازی آرات و شماره 02155020560 تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت تجهیزات مدارس

هر مدرسه ای علاقه به هوشمند سازی هم برای حرکت کردن و هم سو شدن در راستای پیشرفت و هم برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی را دارد.

ولی خیلی ها فرض می کنن هوشمند سازی گران است. ابتدا اینکه اگر گران باشد شما این هزینه اولیه را بعد دو یا سه سال تبدیل به سود خواهید کرد زیرا تمام آنچه را که به علت هدر رفت انرژی پرداخت می کردید دیگر نمی کنید

و ثانیا در هوشمند سازی، ما برند ها و درجات کیفی مختلف و تضمین شده با قیمت مناسب را ارائه می دهیم تا هیچ گاه هوشمند سازی مدارس گران تلقی نشود.

پس هر چه سریع تر قدم برا هوشمند سازی ساختمان و مدارس بردارید تا قبل اینکه هزینه های گزاف به دلیل بی توجهی به اصول بنیادین انرژی، شما را در مدیریت مالی ناراضی کند.تمام این موارد را برای تجهیزات مهد کودک نیر میتوان در نظر گرفت .

لطفا برای آگاهی از قیمت تجهیزات هوشمند سازی مدارس با ما تماس بگیرید.

 

https://kiyanfelez.com/lore-ipsum-elit-nulla-amet/

  • tower co
  • ۰
  • ۰

گروه تولیدی صنایع چوب و فلز کیان فلز در صنعت ، تجربه و فناوری را در هم آمیخته و با تولیدات منحصر به فرد ، که حاصل بهره گیری از دانش روز دنیا و تجربیات گران بها و فناوری های نوین در زمینه طراحی و ساخت مبلمان و تجهیزات و میز و صندلی اداری، آموزشی و آرایشگاهی است ، تنها با شعار ارتقاء روزافزون کیفیت و پشتبانی و رقابت در قیمت و رضایت مشتری کار خود را شروع نموده و توانسته رضایت مشتریان شخصی و اداری خود را جلب نموده و به تعهدات خود پایبند باشد. گروه کیان فلز تولید کننده انواع نیمکت مدارس ، صندلی آموزشی ، صندلی اداری ،‌ تجهیزات اداری ، میز و نیمکت مهد کودک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد .

میز و صندلی اداری

 
  • tower co
  • ۰
  • ۰

نیمکت تک نفره مدرسه

 

 

  • tower co
  • ۰
  • ۰

انواع دکل

پیشتر از این در مقالات گذشته از انواع دکل های مخابراتی از قبیل دکل مهاری ، دکل منوپل و دکل خودایستا و دسته بندی آن ها در تیپ های متفاوت و همچنین دسته بندی بر اساس مورد استفاده مانند دکل برج نوری یا دکل دوربین مداربسته بارها گفته ایم این بار تنواع دکل را بر اساس کاربرد آن در شهر های ایران توضیح میدهیم . و همچنین به بررسی دکل ایرانسل و دکل همراه اول و انواع آن در شهر های ایران نیز میپردازیم . شاید شما هم کنجکاو شده باشید که دکل ایرانسل نصب شده بر پشت بام منازل و یا سطح شهر چه کاربردی دارند و آیا مضرات دکل مخابراتی بیشتر است و یا عواید آن .

 

دکل مخابراتی

دکل مخابراتی

اما بار دیگر بررسی انواع دکل بر اساس دسته بندی های متفاوت خالی ازلطف نخواهد بود ….

دسته بندی انواع دکل

انواع مهاری :‌

  1. دکل مهاری جی ۳۵
  2. دکل مهاری جی ۴۵
  3. دکل مهاری جی ۵۵
  4. دکل مهاری جی ۶۵

البته دکل های مهاری فوق بر اساس تعداد اضلاع به دو دسته سه وجهی و چهار وجهی نیز تقسیم میشوند . به طور مثال دکل مهاری G45 سه وجهی

انواع دکل منوپل :‌

البته تقسیم بندی دیگری برای هر دو نوع دکل منوپل فوق نیز قابل تعریف میباشد بر اساس نوع اتصال میباشد که دو نوع اورلب و فلنجی میباشد .

انواع دکل خودایستا یا خرپایی :‌

در دکل های خودایستا نیز میتوان دسته بندی را بر اساس تعداد اضلاع به دو دسته دکل خودایستا سه پایه و چهار پایه تقسیم کرد . همچنین انواع دیگری از دکل های خود ایستا وجود دارند که به عنوانن های زیر شناخته میشوند :‌

دکل خودایستا NB

دکل خودایستا ICB

دکل خودایستا RDS

توضیح تمام موارد ذکر شده و موارد استفاده آنها پیشتر در بخش مقالات سایت به طور مفصل ارائه شده است .

تقسیم بندی دکل از لحاظ کاربرد :‌

از لحاظ کاربردی میتوان دکل های را با توجه به صنعت و حوزه مورد استفاده مانند دکل های انتقال نیرو در صنعت برق به دسته دکل های برق تقسیم نمود و یا با عنوان کارایی برای پایه دوربین به عنوان دکل دوبین مدار بسته شناخت ، در اینجا چند مورد از استفاده های مرسوم برای انواع تیپ های دکل را یاد آور میشویم :

  • دکل دوربین مداربسته
  • دکل پرچم
  • پایه چراغ راهنمایی
  • پایه چراغ خیابانی
  • پایه تابلو تبلیغاتی ( بیلبورد )‌
  • برج روشنایی
  • پایه چراغ استادیومی
  • و …..

 

 

انواع دکل مخابراتی شهری

انواع دکل مخابراتی شهری

و اما میرسیم به تقسیم بندی دکل و مورد استفاده آن در شهر های ایران

۱) دکل مخابرات قابل استفاده در داخل شهر

نوع اول دکل‌ مخابراتی ، دکل‌ مخابراتی است که روی زمین و در خیابان‌ها نصب می‌شوند و به دور آن‌ها فنس کشیده شده است. بُرد این نوع از دکل مخابرات عموماً زیر ۱ کیلومتر تنظیم می شود. معمولا اپراتورها تحت عنوان دکل ایرانسل یا دکل همراه اول از این نوع استفاده میکنند و جزو دسته دکل های منوپل و خودایستا هستند عموما .

۲) دکل قابل استفاده در نقاط مسکونی و اداری

نوع دوم دکل‌ ایرانسل روی پشت بام ساختمان‌ها نصب می‌شوند و اپراتور دوم تلفن همراه کشور بابت نصب این دکل‌ها به مالک ساختمان اجاره پرداخت می‌کند. برد این نوع از دکل مخابرات بستگی به سایتهای همسایه داشته معمولاً زیر ۵۰۰ متر تنظیم شده است. معروف به دکل BTS هستند و عموما جزو دسته منوپل و یا مهاری هستند .

3) دکل قابل استفاده در نقاط پرتراکم شهری و تجاری

نوع سوم دکل‌ ایرانسل در حاشیه خیابانها و روی دکلهای کوتاه حدود 6 متر نصب می‌شوند و با هدف تأمین ظرفیت مورد نیاز ترافیکی این مناطق مورد استفاده قرار می گیرند. برد این نوع از دکل های مخابرات نیز بستگی به سایتهای همسایه داشته ولی معمولاً زیر 100 متر تنظیم می شود. این سایت ها در ایستگاه های مترو در زیر زمین، و در بازارهای قدیمی روی دیوار نیز نصب می شوند.

4) دکل مخابرات قابل استفاده در نقاط روستایی و جاده های خارج شهر

نوع سوم دکل‌ ایرانسل در خارج از شهرها و بدور از مناطق مسکونی نصب می شود و برد آن‌ها گاهی تا ۳۵ کیلومتر نیز می‌رسد. اکثرا جزو دسته دکل های خودایستا عظیم هستند .

  • tower co