ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

گروه تولیدی صنایع چوب و فلز کیان فلز در صنعت ، تجربه و فناوری را در هم آمیخته و با تولیدات منحصر به فرد ، که حاصل بهره گیری از دانش روز دنیا و تجربیات گران بها و فناوری های نوین در زمینه طراحی و ساخت مبلمان و تجهیزات و میز و صندلی اداری، آموزشی و آرایشگاهی است ، تنها با شعار ارتقاء روزافزون کیفیت و پشتبانی و رقابت در قیمت و رضایت مشتری کار خود را شروع نموده و توانسته رضایت مشتریان شخصی و اداری خود را جلب نموده و به تعهدات خود پایبند باشد. گروه کیان فلز تولید کننده انواع نیمکت مدارس ، صندلی آموزشی ، صندلی اداری ،‌ تجهیزات اداری ، میز و نیمکت مهد کودک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد .

میز و صندلی اداری

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی