ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکل منوپل و انواع آن

پیشتر بارها در باره دکل های منوپل و انواع آن از قبیل منوپل لوله ای و یا دکل منوپل چند وجهی گفته ایم . هرچند دکل های منوپل یا تک پایه از دیدگاه دیگری نیز دسته بندی میشوند ،‌اما همین دکل های لوله ای و چند وجهی نیز خود دارای زیر مجموعه ها و دسته بندی های دیگیری نییز هستند . یکی از انواع دست بندی دکل های تک پایه نوع اتصال سکشن های آن به یکدیگر میباشد . که این اتصال سکشن های دکل به دوصورت دکل منوپل اورلب و دکل منوپل چندوجهی فلنچی میباشد .

 

دکل منوپل چند وجهی فلنچی

دکل منوپل چند وجهی فلنچی

اتصال فلنچی

در این نوع اتصال از یک جفت فلنج استفاده میشود. قسمت بیرونی فلنج ها سوراخ های متعددی تعبیه شده است که به کمک پیچ و مهره به فلنج جفت خود متصل میشوند. ابعاد فلنج ، تعداد سوراخ های آن و پیچ و مهره ای که استفاده میشود متناسب با ارتفاع سازه، قطر سازه و درنتیجه  فشاری که قرار است فلنج تحمل کند متفاوت می باشد. نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کرد، انتخاب پیچ و مهره مناسب است، به این معنا که به لحاظ ابعاد متناسب فلنج­­­­­­­­­­­­ها باشند.

 

https://towerco.ir/%d8%af%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%86%d9%88%d9%be%d9%84-%da%86%d9%86%d8%af%d9%88%d8%ac%d9%87%db%8c-%d9%81%d9%84%d9%86%da%86%db%8c/

دکل منوپل فلنچی

اتصال به صورت فلنچ نوعی اتصال است که در آن سطح مقطع هر سکشن دکل به ابتدای سکشن بعدی توسط یک فلنچ یا صفحه متصل میشود . برای این منظور در ابتدا پلیت ها جهت عبور پیچ های پر مقاومت سوراخ می شود ، سپس سکشن ها به پلیت ها جوش داده شده تا در هنگام نصب قطعاتی که از طریق فلنج بر روی هم سوار شده اند با پیچ های پرمقاومت با گرید 8/8 ، 9/10  به یکدیگر متصل شوند .

 

دکل تک پایه اتصال فلنجی

دکل تک پایه اتصال فلنجی

دکل منوپل فلنچی برای چه مصارفی مناسب نیست ؟‌

دکل های منوپل با اتصال فلنجی بیشتر برای برج های نوری سبد متحرک به هیچ عنوان مناسب و کاربردی نیستند زیرا وجود فلنچها مانع از حرکت سبد در راستای بدنه میشود.

 

تولیدات کارخانه تولید دکل تاورکو

تاورکو با سالها تجربه در زمینه تولید انواع دکل اتقال نیرو و مخابراتی ،‌انواع دکل های منوپل در تیپ ها و مدل های متفاوت را تولید و اجرا مینمایید . برای ساخت دکل های سفارشی با ابعاد و دستک های مورد نیازبه منظور دکل دوربین مداربسته و یا برج نوری و … با کارشناسان فنی تاورکو در طول ساعات اداری تماس بگیرید.

  • tower co