ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

 

بهترین انتخاب برای خرید صندلی اداری چیست ؟

در اولین وهله برای انتخاب و خرید یک صندلی برای شرکت و یا سازمان مطبوعه خود تعیین بودجه مناسب برای این مهم میباشد . زیرا بر اساس قیمت صندلی شما میتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید . و از آنجای که ساعت ها نشستن در محیط کار و پشت میز کار تاثیر بسیار زیادی در سلامت کارمند دارد و نهایتا این امر تاثیر گذار در میزان بازدهی و کارایی کارمند در بازه کاری که بر روی صندلی نشسته است دارد . می بایست بدنبال خرید یک صتدلی اداری با کیفیت باشید . زیرا با یک انتخاب خوب شما علاوه بر تضمین سلامتی و آرامش کارمند و فرد استفاده کننده از صندلی باعث افزایش ساعت مفید کاری و راندمان پرسنل خواهید شد .

 

نکات بسیار مهم در هنگار خرید صندلی اداری

  • ارتفاع صندلی باید قابل ‌تنظیم باشد
  • اندازه نشیمن صندلی باید مناسب باشد
  • عمق نشیمن صندلی باید قابل‌تنظیم باشد
  • پایه چرخ‌دار ثابت و چرخ‌های با کیفیت

https://kiyanfelez.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

دلایل اقدام به خرید جدید یک ست ادرای

دلایل بسیاری برای اقدام به خرید مجموعه صندلی های اداری وجود دارد ،‌از آغاز راه انداز و افتتاح یک مجموعه و شرکت تا قدیم شدن و غیر قابل استفاده بودن صندلی های قدیمی . اما چیزی که در تمام این موارد مهم است . انتخاب خوب و خرید بهیته و مقرون به صرفه است . شما در انتخاب و خرید باید در کنار بودجه و قیمت صندلی ،‌در وهله اول سلامتی و راحتی فرد استفاده کننده از صندلی را در نظر بگیرد .  در مرحله دوم کیفیت متریال و اجزا به کار برده شده در تولید یک صندلی را باید در نظر گرفت . نهایتا نگاه به آپشن های مانند تنظیم زاویه پشتی صندلی و زوایای چرخش تکیه گاه و نشمینگاه صندلی می تواند از دلایل خرید یک صندلی اداری باشد .

خرید صندلی از مجموعه کیان فلز

مجموعه کیان فلز با سالها سابقه در تامین تجهیزات اداری از قبیل صندلی و میز اداری ، انواع صندلی اداری در رنج های متفاوت قیمتی و دسته بندی های متنوع را برای ارائه و عرضه به شما عزیزان دارا می باشد . برای کسب مشاوره رایگان در زمینه خرید صندلی و اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید . در کوتاهترین زمان ممکن با مناسبترین مبلغ و بودجه شما را به بهترین انتخاب میرسانیم . برای هر نوع سلیقه و بودجه ای ما پیشنهاد خواهیم داشت . کفیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی