ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکل دوربین مداربسته

حتما در سطح شهر و اماکن محتلف دکل های با کاربری دکل دوربین مداربسته به منظور افزایش برد و میدان دید دوربین های نظارتی را مشاهده کرده اید . اما شاید کمتر به بازوهای دکل دوربین یا همان انواع دستک دکل دوربین مداربسته توجه کرده باشید . در این مطلب میخواهیم شما را با انواع دستک دکل دوربین مداربسته از قبیل دستک عمودی و افقی ، دستک عصایی ، پایه پن تیلت و بازو مخصوص دوربین اسپید دام یا گردشی ، آشنا کنیم

قبل از این در باره دکل دوربین مداربسته و انواع آن و شرایط نصب و جنس بدنه ، ساختار پایه دوربین ، طریقه منتاژ و نوع پوشش آن برای شما گفته بودیم .

 

"<yoastmark

انواع بازوی دکل دوربین مداربسته

از آنجایی که هر بازو یا نگهدارنده کارایی و کاربرد خاص خود را دارد و گاها برای نصب نوع خاصی از دوربین یا پرژکتور میباشد به تفکیک پرکاربردترین آنها میپردازیم :

دستک افقی دکل دوربین مداربسته :

این نگهدارنده دوربین یا پایه دوربین مناسب برای فضا های میباشد که امکان یا نیاز به نصب دکل دوربین نیست و دوربین نظارتی میبایست بر روی دیوار نصب شود . و از آنجا که بدنه دوربین ها قابلیت نصب مستقیم بر روی دیوار را ندارند و همچنین استفاده از یک بازو باعث افزایش میدان دید دوربین میشود از دستک افقی دوربین نظارتی استفاده میشود .  حداکثر طول این نوع بازو 50 سانتیمتر میباشد .

دستک عمودی دکل دوربین مداربسته ( پایه دام ) :

چنانچه نیاز باشد دوربین نظارتی از سقف نصب شود و یا اینکه از سطح مورد نظر با کمی ارتفاع بیشتر نصب شود از دستک عمودی دوربین استفاده میشود . این بازو ها روی سطوح افقی نصب میشوند و به دوربین ارتفاع میدهند و یا همانطور که اشاره شد از سقف رو به پایین . این نوع پایه مخصوص دوربین های دام طراحی و ساخته میشود

پایه دوربین دکل

پایه دوربین دکل

دستک عصایی دکل دوربین مداربسته :

این نوع بازو یا نگهدارنده دوربین مداربسته که شاید بیشترین کاربرد در انواع بازوهای دکل را دارد ، همانطور که از اسمش ( دستک عصایی دکل ) پیداست ، شکلی شبیه به عصا دارد . به این صورت که انتهای بازو دکل زاویه دار میباشد و این امر برای نصب و تنظیم زاویه دوربین مداربسته در تمامی جهات بسیار کاربردی میباشد .

https://towerco.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%a9-%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

پایه پن تیلت : 

پیش از آنکه انواع دوربین های دام و چرخشی به بازار عرضه شوند از دستک های پن تیلت استفاده میشد  .مزیت این نوع دستک ها امکان چرخش و تغییر زاویه آن ها بود از این رو دوربین های که توسط این نوع پایه دوربین ها نگه داشته میشدند توسط کاربر امکان چرخش و تغییر زاویه داشتند . که امروزه با وجود دوربین های چرخشی و اسپید دام مصرف این نوع پایه نگهدارنده دوربین ها بسیار کمتر شده است .

 

بازوی دکل دوربین

بازوی دکل دوربین

جنس پایه دوربین ها و قیمت پایه دکل دوربین : 

معمولا بازو های نگهدارنده دوربین از سه جنس : 1 ) پلاستیک  2 ) آلمینیوم و 3 ) آهن تولید میشوند .   دستک های پلاستیکی خیلی زود در برابر گرما و سرما آسیب پذیر و شکننده میشوند . همچنین هزینه و قیمت ساخت و تولید بازوی نگه دارنده دوربین مداربسته از جنس آلمینیوم مقرون به صرف نمیباشد . از این رو کارخانه تولید دکل و سازه فلزی تاورکو بازوی های دکل و دستک دوربین مداربسته را از جنس آهن با قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه مینمایید . حتی تولیدات این نوع دستک دکل ها میتواند سفارشی و بنا به درخواست مشتری طراحی و جنس خاص و بدیعی داشته باشد .

  • tower co