ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

فروش متعلقات دکل

ساخت ، تولید و فروش متعلقات دکل مهاری ، خودایستا و منوپل 

حتما شما عزیزان و علاقه مندان به صنعت دکل با انواع متعلقات دکل . چه دکل مهاری و چه دکل خودایستا و چه دکل منوپل آشنا هستید . و پیش تر نیز در همین سایت راجع به آن برای شما توضیحات مفصلی داده ایم . چنانچه مایل به مطالعه راجع به متعلقات دکل میباشید از اینجا می توانید دسترسی داشته باشید . و اما در این مطلب می خواهیم فروش متعلقات دکل مهاری و قیمت متعلقات دکل برای شما بگوییم .

ادامه مطلب در لینک زیر 

 

https://towerco.ir/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%aa%d8%b9%d9%84%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d8%af%da%a9%d9%84/-

 

انواع متعلقات دکل :

خالی از لطف نیست که پیش از توضیح راجع به فروش متعلقات دکل . بار دیگر به انواع متعلقات خصوصا متعلقات دکل های مهاری اشاره کنیم .

از این رو می توان به متعلقاتی همچون : سیم مهار ، کرپی ، میله مهار ، صفحه تعادل چهار سوراخ ، صفحه تعادل پنج سوراخ ، صفحه تعادل دوبل ، بیس ، صفحه پشت دیوار ، مهارکش ، پیچ و مهره ، کمربند دکل ، تاج دکل ، چراغ دکل ، میله برقگیر ، مانتینگ و … نام برد .

معمولا این متعلقات همراه با سفارشات اولیه دکل بنا به نیاز هر دکل با توجه به استانداردهای موجود . همراه با سفارش بارگیری شده و به انضمام دکل ارسال میشود .

فروش متعلقات دکل به صورت جدا 

تاورکو به عنوان یک تولید کننده دکل مخابراتی ، علاوه بر ساخت انواع دکل (  دکل خودایستا ، دکل منوپل ) متعلقات دکل را نیز با بهترین کیفیت تولید و تامین میکند . از این رو شما مشتریان گرامی میتوانید سفارشات خود را به کارشناسان فروش تاورکو ارائه دهید . تا در اسرع شما سفارشات شما آماده ارسال و تحویل شما گردد .

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • tower co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی