ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

قیمت دکل جی 35

قیمت دکل جی 35


دکل جی 35 پر مصرف ترین دکل مهاری

همانطور که بار ها و پیش از این نیز در این سایت گفته بودیم . میتوان لقب محبوترین دکل مهاری مخابراتی را به دکل جی 35 داد . اما همانطور ک قبلا هم گفته بودیم . اینبار هم برای شما نحوه محاسبه قیمت دکل جی 35 را تشریح میکنیم . و برای شما از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دکل جی 35 میگوییم . حتما شما هم میدانید عوامل بسیاری در قیمت دکل G35 تاثیر دارد .

 

دکل 12 متری مهاری جی 35 -رودهن-02

دکل 12 متری مهاری—رودهن-02

موارد تاثیر گذار بر قیمت دکل مهاری G35 

مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت سازه های فلزی از جمله دکل های مخابراتی مواد اولیه میباشد . و از آنجا که مواد الیه جهت ساخت دکل مهاری جی 35 آهن می باشد . قیمت آهن تاثیر و ارتباط مستقیمی با قیمت دکل جی 35 دارد . و با توجه به نوسانات قیمت ارز و تاثیر مستقیم آن بر بازار آهن . خصوصا در بازار پر نوسان ایران در شرایط اخیر که قیمت آهن به دلیل کمبود آهن و مواد اولیه در بازار با افزایش قیمت بی سابقه ای مواجه شد .

گالوانیزه دکل مهاری جی 35 

عامل دیگر تاثیر گذار بر روی قیمت دکل مهاری جی 35 گالوانیزه می باشد . گاها تغیرات قیمت در کل بازار ایران باعث میشود . کارخانه های انجام گالوانیزه و حتی کارخانه های تولید دکل که خود انجام مراحل گالوانیزه را انجام میدهند . به دلیل افزایش قیمت مواد شیمایی گالوانیزه ، نرخ تمام شده گالوانیزه بر روی دکل مهاری جی 35 را افزایش میدهند . که همین امر منجر به افزایش نرخ تمام شده دکل میگردد .

صادرات دکل مهاری به کشور عراق 1

صادرات دکل مهاری به کشور عراق 1


https://towerco.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%ac%db%8c-35/

 

حمل و نقل دکل مهاری 

یکی از موارد تاثیر گذار که شاید بسیاری مواقع مهم واقع نشود . هزینه حمل و نقل دکل می باشد . از آنجا که اصولا و عموما کارخانه های تولید دکل خارج از شهر و در شهرک های صنعتی می باشند . و از آنجا که محل نصب دکل ها اصولا درون شهر یا حتی مناطق دور افتاده می باشد . و حتی اینکه در شهر و یا کشور دیگری باشند . هزینه ترانزیت و حمل و نقل دکل باعث افزایش قیمت تمام شده دکل می شود .

دریافت قیمت دکل جی 35 

و اما شما علاقه مندان به صنعت دکب و خریداران دکل می توانید در طول ایام هفته و در ساعات اداری از روش های مختلف ارتباطی مانند ارسال ایمیل ، تماس تلفنی ، ارتباط در شبکه های اجتماعی و مجازی و یا از طریق سایت . اقدام به استعلام قیمت انواع دکل مهاری از جمله دکل جی 35 نمایید . مطمئن باشید کارشناسان فروش دکل در تاورکو در کمال صداقت بهترین مشاوره ها را به صورت رایگان در اختیار شما خواهند گذاشت . تا بهترین تصمیم را در خرید دکل داشته باشد .

  • ۹۸/۱۱/۱۲
  • tower co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی