ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل )

تولید کننده دکل و خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری دکل

شرکت تاورکو
شرکت ارکام طرح برسام با نام تجاری تاورکو با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، دکل منوپل و دکل مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی،‌ توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل مهاری و … برخوردار گردد که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است . که اگر چنین نبود تاورکو دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

  • ۰
  • ۰

صادرات انواع دکل مخابراتی ( مهاری ، خودایستا ، منوپل ) به خاورمیانه 

صادارت و واردات موتور و قلب تپنده اقتصاد یک کشور می باشند . حال ساده ترین نوع راه اندازی این موتور انجام این فعالیت با کشورهای همسایه می باشد . یکی از بزرگترین بازارهای مصرف در دهه اخیر خصوصا در زمینه صدور دکل مخابراتی بوده است . در این مقاله به انواع تجارت و ارسال دکل مهاری و خودایستا و منوپل . به کشورهای مانند صادرات دکل به عراق ، افغانستان ، ترکمنستان ، ترکیه و … میگوییم .



 

چرا هزینه صادرات دکل از ایران به عراق و سایر کشورها به صرفه است ؟ 

کشور ایران به دلیل داشتن منابع آهن و کارخانه های فولاد و تیرآهن و میلگرد سازی قطب این صنعت در خاورمیانه به حساب می آید . به همین منظور صادرات سازه های فلزی مانند انواع دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل و متعلقات آن از کشور ایران و ترانزیت به کشورهای خاورمیانه برای کشورهای مقصد سود آور بوده است .

موارد صادراتی به عراق 

انواع کاشی و سنگ‌های معدنی، میله‌های آهنی و فولادی ( مانند سازه های فلزی همچون دکل مهاری ، خودایستا ، منوپل ) و سنگ‌های ساختمانی از جمله اقلام مهم معدنی و صنعتی بوده که از ایران به این کشور صادر شده‌اند. سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایت اتاق بازرگانی تهران اطلاعات مربوط به تجارت با کشورهای مختلف از جمله عراق را ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توان به جزئیات بیشتری در خصوص نوع و میزان کالاهای صادراتی دست یافت. لازم به ذکر است که کشورهای ترکیه، عربستان و اردن جزء رقبای ایران در تجارت با عراق هستند.

  • ۹۸/۱۲/۰۳
  • tower co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی